Twitt, twitt, twitter..

Här twittrar jag

    follow me on Twitter

    lördag 12 december 2009

    Sistaste sista jobbhelgen.

    Jaa. Tänkte bara meddela er alla här om att idag är det exakt 13 hela dagar kvar tills den dagen vi åker. Så om 13 dagar kommer ni kunna börja följa mig här istället;

    http://aufreakinstralia.blogspot.com/

    Fastade det? Det är ju liksom som i au-freakin-stralia. Fast utan bindestreck och istället med allt dedär http tjaffset också. Mm, http://aufreakinstralia.blogspot.com/ blire då. 13 dagar kvar här. I det här knäppa konstiga avlånga, iskalla, gråa landet. Fullt av konstiga män som infekterar mig. Iofs, de lär ju inte vara mindre konstiga i Australien. Men (!), där är allt så mycket mindre seriöst. Här ska allt vara så jävla seriöst.

    Fast mama says 'Sofie, det är väl ingen idé att (& så använder hon något konstigt ord, ja tror det är gängar som om ja vore en liten skruv eller en krok som letar efter folk att gänga fast mig på.. Iaf..) att du gängar dig, du är ju så ung, tänk på vad du vill göra. Vad du vill bli!' Det vill säga, ngt stort och fint. Ja tror hon syftar på typ advokat, eller kanske veterinär eller psykolog. Inte är det fotograf iaf. Eller sexslav. Som ja vill bli.

    Det roligaste är att när den här mormorspaniken går över och när hon inser att hon inte är 25 längre, och att jag är det. Då kommer det låta såhär 'Sofie, ett barnbarn till nästa jul skulle ju vara mysigt.. Eller? Tänk va roligt.. Tänk..'

    Mm, FÖR DIG. Som kan lägga ifrån dig den där skrikande ungen när den har skitit ner sig. Inga barn vid 25 för mig. Närmare 30 blir bra. Om man hittar någon vettig att skaffa dem med. Ni som vill kan ju börja ansöka redan nu, ja, jag är rätt kräsen.

    Eller så uppsöker man bara nån såndär spermabank eller vad det nu heter, bläddrar fram nån jävla hottie ur en katalog så man vet att man har schyssta gener. Håller tummarna för att det inte blir en tjej (hellre 15 årig kille än 15 årig tjej. På alla plan). Och kör. För egentligen alltså, ni män, ni är ju för det mesta bara en jävla massa strul.

    Godnatt.

    (där ståre godnatt med dedär idiotiska typsnittet webdidindings eller varenuheter.. Vem fan använder det typsnittet? Förrutom jag då.)


    Inga kommentarer: