Twitt, twitt, twitter..

Här twittrar jag

    follow me on Twitter

    torsdag 3 december 2009

    Linn är min vän för att..
    1. hon är snäll.
    2. hon gillar tequila och vin lika mycket som jag.
    3. hon är så liten och ser (OBS! ser) så oskyldig ut att ja känner mig skyldig att ta hand om henne.
    4. hon skrattar åt mina skämt, även fast de kanske ibland inte är så roliga.
    5. hon har alltid orkat, enda fram tills det blev höst och gråttigt år 2009, orkat komma ut och hälsa på mig på landet.
    6. vi bråkar aldrig om onödiga saker. nästan aldrig, något mystiskt hände iofs på en ganska speciell liten grekisk ö i sommras. vi båda kommer ihåg att vi va arga. men ingen kommer ihåg varför. för vi somnade. sen blev vi väckta och blev arga på något helt annat. men det var säkert onödigt.
    7. hon ibland blir lite rädd för, fridolf.
    8. hon säger ifrån när det behövs.
    9. hon låter mig bestämma, när det behövs.
    10. vi har inte direkt samma smak när det gäller killar så vi behöver aldrig dela.
    11. om vi skulle behöva dela så skulle hon göra det.
    12. hon lyssnar alltid på vad jag säger.
    13. om hon inte lyssnar på vad jag säger så gör hon sitt bästa för att få mig att tro att hon lyssnar på vad jag säger.
    14. hon följer med mig till världens ände.
    15. vi tänker så olika när det gäller så många saker.
    16. hon vet hur man gör för att få mig att stå på båda fötterna igen. om ja råkat snubbla.
    17. hon tycker att jag är duktig på att laga mat.
    18. hon säger att jag är snygg även fast jag kanske inte känner mig så snygg.
    19. hon är nog den enda jag pratar med i timmar om hur värdelösa alla killar är över msn, varje kväll. okej, varje vardagskväll. på helgerna är vi ute och exprimenterar hur långt vi kan gå med dem, killarna. sen är de värdelösa hela veckan ut igen.
    20. hon har jävla skön självdistans.
    21. hon är påläst och allmänbildad.
    22. hon har lika lite självdiciplin som jag.
    23. hon är ärlig.

    Jag är hennes vän!

    2 kommentarer:

    linnsan sa...

    nämen, nu blev jag ju lite rörd här på morgonkvisten! vad söt du ääääääääär!

    ja du är minsann min vän, för minst lika många anledningar (: bästaste sofie:n!!!

    & ja, vi tänker olika när det gäller maaaaassa, men ganska lika när det gäller en del också (: tror vi kompletterar varandra rätt bra, hunnybunny!

    Älskar dig min kära vapendragare, och snart tar vi över världen :)

    Sofie Bergkvist sa...

    tusentusentals sånahär <3 till dig.